Socialinio verslo gidas

Socialinio verslo gide supažindinama su socialinio verslo sąvoka, skirtumais nuo kitų socialinės ekonomikos subjektų, socialinio verslininko profiliu, kodėl verta pradėti socialinį verslą arba prisidėti prie jo plėtros.

Pateikiami ir praktiniai socialinio verslo vystymo aspektai. Kaip išvystyti idėją, kaip pasiruošti prieš paleidžiant socialinį verslą, kaip įvertinti išorinius aspektus: atlikti rinkos analizę, nustatyti savo klientą ir suinteresuotas šalis, įsivardyti konkurentus, kaip sukurti verslo modelį ir užpildyti verslo drobę, kaip vykdyti tinkamą komunikaciją. Ir galiausiai sėkmingas startas – tinkama teisinė forma, finansavimo mechanizmai. Nagrinėjama, kodėl verta matuoti socialinį poveikį ir kaip tą padaryti. Gidą rasite čia.

Scroll to Top
Skip to content